CORRECTION

The Baltimore Sun

Jay Hancock's June 25 column in Business incorrectly credited WBAL-TV with first reporting the dispute between Maryland regulators and Alice's Home & Cottage of Hagerstown. The Hagerstown Herald-Mail had the story in February, several months before the WBAL piece.

The Sun regrets the error.

Copyright © 2019, The Baltimore Sun, a Baltimore Sun Media Group publication | Place an Ad
19°