The Baltimore Sun

The Sun is committed to providing fair and accurate coverage. Readers who have concerns or comments are encouraged to call Paul Moore, the newspaper's public editor. He can be reached at 410-332-6364 or toll free at 1-800-829-8000, ext 6364, or by e-mail at

An article about the biological basis of altruism in yesterday's editions of The Sun misstated the publication date of the research as well as the first name of a religious expert. The study was published yesterday in Science magazine. Rabbi Ronald Shulman of Chizuk Amuno Congregation in Pikesville commented on the findings.

A headline in yesterday's editions inaccurately said that the Johns Hopkins University had agreed to pay $1 million to New York state to settle a lawsuit. Half of the $1.125 million settlement will go to New York, the other half to Maryland.

A June 14 article improperly reported the findings of a Virginia special judge who in 2005 reviewed the mental health history of Virginia Tech shooter Seung-Hui Cho. The judge found that Cho was an imminent danger to himself because of mental illness, but not to others, as the article indicated.

The Sun regrets the errors.

Copyright © 2020, The Baltimore Sun, a Baltimore Sun Media Group publication | Place an Ad