Full coverage: Mayor Pugh's 'Healthy Holly' books, UMMS board deals



An article yesterday about federal legislation to create a trust fund to aid victims of asbestos exposure incorrectly reported that asbestos has been banned in the United States.

An article Sunday paper about disputes in divorce cases over custody of wine incorrectly said at least one divorce involving a six-figure wine cellar was en route to the Baltimore courts. It should have said the case was en route through the Baltimore courts.

The Sun regrets the errors.

Copyright © 2019, The Baltimore Sun, a Baltimore Sun Media Group publication | Place an Ad