A listing of legislative session winners and losers in yesterday's Sun incorrectly stated that Baltimore County Democratic Dels. Steven J. DeBoy Sr., James E. Malone Jr. and Eric M. Bromwell voted in 2004 in favor of a tax-increase package backed by House leadership. In fact, the three delegates voted against the version of the bill that contained the tax, which was rejected by the Senate.

A Metro digest item yesterday about a murder case being dropped misspelled the name of one of the defendants, Jerryan Burrell.

A photo caption on Page 1A Monday misstated the name of a student at St. Frances Academy. She is Jade Brace.

A headline in Monday's Today section incorrect referred to the month of May. The headline should have read: "Beauties' 18 days in Md. lead to tonight's pageant."

An article Sunday about the Catholic Church's doctrine on artificial contraception incorrectly quoted the Rev. Lawrence P. Adamczyk as stating that Catholics who use artificial birth control are committing a "grave sin." In fact, Adamczyk said it was a "grave matter" that would only be considered a "mortal sin" if the person violated the ban with full knowledge of Church teaching and consent.

An article Sunday about firefighter fantasy weekend incorrectly characterized the Sykesville-Freedom District Fire Department. The department has several full-time paid employees.

A Metro digest item Saturday about the sentencing of bank robber in federal court incorrectly stated the location of the six banks he robbed. Five of the banks are in Baltimore County, and the sixth is in Baltimore.

The Sun regrets the errors.

Copyright © 2019, The Baltimore Sun, a Baltimore Sun Media Group publication | Place an Ad