An article and headline in The Sun...


An article and headline in The Sun yesterday erroneously said that Time magazine had admitted to libeling reporter Dusko Doder and paid him libel damages. There was no verdict in the lawsuit. Time agreed to make a payment to settle the lawsuit and to publish a statement withdrawing any disparagement of Doder's work.

The Sun regrets the errors.

Pub Date: 8/03/96

Copyright © 2019, The Baltimore Sun, a Baltimore Sun Media Group publication | Place an Ad