Capital Gazette wins special Pulitzer Prize citation for coverage of newsroom shooting that killed five

The article in yesterday's Sun on a...

THE BALTIMORE SUN

The article in yesterday's Sun on a media group's evaluation of educational children's TV in Maryland inaccurately reported the number of hours of such programming individual stations broadcast weekly. The correct numbers are: WFTY-Channel 50, 6 hours; WMAR-Channel 2, 3 hours; WBAL-Channel 11, 3.5 hours; WBFF-Channel 45, 3 hours; WJZ-Channel 13, 2 hours and WNUV-Channel 54, 4 hours.

The Sun regrets the errors.

CORRECTION
Copyright © 2019, The Baltimore Sun, a Baltimore Sun Media Group publication | Place an Ad
59°