An Associated Press story published in Thursday's...

THE BALTIMORE SUN

An Associated Press story published in Thursday's Nation contained incorrect information on a Consumers Union report about the test failure of the Evenflo On My Way 206 child safety seat.

The second paragraph of the story erroneously reported that the seat had failed the organization's tests when it was attached to its base. Actually, the failure occurred when the seat was not used with its detachable base.

Copyright © 2019, The Baltimore Sun, a Baltimore Sun Media Group publication | Place an Ad
27°